sobota, 1 czerwca 2013

Rozdział 11


Po chwili film się skończył i oglądaliśmy drugi
-Nie za zimno ci na tej podłodze-zapytał Harry
-Troche ale gdzie mam usiąść-zapytałąm
-Na moich kolanach -powiedział po czym usiadłam na jego kolanach
-No to może pujdziemy na spacer-powiedział Louis 
-Ok tylko zapne psa-powiedział Harry
-Dziękuje-powiedziałam do loczka i pocałowałam go w policzek
-Może jutro pujdziemy na plaże-zaproponowałą Elenor
-Świetny pomysł-powiedział Zayn po czym wstaliśmy i poszliśmy zamykając za sobą drzwi.
Szlismy az nagle zasłabłam ale złapałam Hareggo
-Nic ci nie jest'?-zapytał opiekuńczo Harry
-Nie poprostu troche zakręciło mi sie w głowie
Szliśmy a ja wziełam Harrego za rękę
on tylko się zarumienił.Nagle zobaczyłam Niall'a z tą blondynką.Powiedziałam że tam idzie Horan  i zawróciliśmy szybkim krokiem .Niestety ta blondynka mnie zauważyla i biegła do mnie.Ja też pobiegłam.Zaczeła biec szybciej więc ja też.Na szczęście Harry ją zatrzymał.
-A gdzie się tak śpieszysz-powiedział Harry
Ona tylko go popchneła i zaczeła mnie dalej gonić.Pobiegł za nami Louis a pużniej Niall za nim.
Ja się o coś potknełam i upadłam.Ta blondynka mnie dopadła i pociągła za włosy.
-Masz wiadomość od Niall'a.....
przybiegł Louis odepchnoł ją że upadła na chodnik a mi pomógl wstać.Przybiegł Niall i pomógł wstać tej blondynce ja Louis wzioł mnie za rękę i biegliśmy ile sił w nogach do dziewczyn i chłopaków.W końcu dobiegliśmy.
-Nic ci nie zrobiła
-zapytal Harry
-Nie ale boli mnie noga bo upadłam-powiedziałam 
-Chodzcie już do domu-powiedziała Daniele
i ruszyliśmy drogą do domu.Podrodze dostrzegłam Niall'a więc zaczeliśmy biec a Alex za nami.Weszliśmy do domu i od razu pokierowałam się na kanape jak inni.
-To ja zrobie kolacje-powiedział Liam i weszedł do kuchni
My załączyliśmy TV  i oglądaliśmy jakieś bzdury w koncu natknełam się na wiadomości a tak był pokazany film jak Niall podbiega do Hareggo i go uderzea a pużniej mu oddaje
-Czy Harry odebrał dziewczyne Niall'owi z One Direction momy dowody-powiedział dziennikarz po czym ujrzaliśmy zdjecie jak siedzimy na ławce no i się do siebie przytulamy.

-Czy my o czymś nie wiemy-powiedział Louis

-Bo my jakbby jesteśmy parą-powiedziałam na co wszyscy na mnie spojrzeli na mnie pytającym wzrokiem
-Ale od kiedy?-zapytal Zayn
-Nie powiedziałam wam prawdy bo jak byliśmy w tym parku to Harry mnie pcałowal a tak szedł Niall i to zobaczył a on nie byl tam sam tylko z tą blondynką-powiedziałam
-Ale czemu od razu tego nie powiedziałaś przecież to wspaniała wiadomość-powiedziała Perry
-Wiem ale baliśmy się waszej reakcjii-powiedzial Harry
-KOLACJA!-krzyknł Liam z kuchni .Zjadłam kolacje i poszłam do siebie ubrałąm się w piżame .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz