sobota, 12 października 2013

Rozdział 43

Kiedy byliśmy w domu zrobiliśmy z Liam'em obiad.Kiedy już zjedliśmy chłopcy poszli pograć na Konsoli a ja poszłam do studia . Kiedy byłam w budynku weszłam do sali A gdzie czekał na mnie Zack.
-O jesteś -powiedział mój nauczyciel
-Cześć
-Mam pytanie czy ty chociaż masz podkład muzyczny do tych piosenek?
-No do jednej mam -powiedziałam i wyciągnęłam płytę z torby i podałam ją Zackowi .
-A do reszty nie masz?
-Niestety nie-powiedziałam a Zack schował płytę do kieszeni bluzy.
-Ok możesz iść -powiedział i uśmiechnął się.Wyszłam z budynku i kierowałam się w strone domu.Kiedy już byłam przy drzwiach chciałam wejść do domu ale coś mi przeszkodziło.Drzwi były zamknięte a kluczy nie wzięłam.
-Mądra ja -powiedziałam i uderzyłam głową o drzwi.Z torby wyciągnęłam telefon i zadzwoniłam do Nialla.
-Niall gdzie jesteście?! -powiedziałam a raczej wykrzyknęłam
-Nie złość się skarbie zaraz będziemy pod domem-powiedział
-A za ile?
-Widzisz mnie już do ciebie macham- obróciłam się w lewo nic nie widziałam
-W prawo! -powiedział oburzony Niall
Rozłączyłam się ,szybko schowałam telefon do torby i popatrzałam w prawo.Kiedy się obróciłam stykałam się z Niallem nosami.
-Długo czekałaś?-zapytał się Niall nadal stykając się ze mną nosem.
-Nie -powiedziałam i uśmiechnęłam się .On zbliżył się i pocałował mnie namiętnie.W pewnym momencie Niall dotykał moich pośladków .Zaczerwieniłam się.Oderwaliśmy się od siebie, Niall otworzył mi drzwi a ja położyłam torbę na przedpokój zdjęłam buty i poszłam na kanapę.Pooglądałam tv 2 godziny z Niallem a później przyszli chłopcy.Zrobiłam kolacje, zjedliśmy i poszliśmy spać.

RANO***
Nie chciałam wstawać ale byłam zmuszona ponieważ, Zayn cały czas krzyczał wstawać!.Uległam mu , wstałam i od razu podeszłam do szafy coś wybrać.Była sobota więc dziś nie musiałam iść na zajęcia.
Wybrałam to i poszłam do łazienki.Tam się ubrałam, pomalowałam paznokcie i założyłam moje czarne kujonki.Kiedy wyszłam zeszłam z Zaynem na dół zjeść śniadanie z chłopakami.
------------------------------------------------------------------------------------
Sorki że takie krótki następny będzie dłuższy.
Pozdro :***

1 komentarz:

  1. Fajny rozdział :))

    Zapraszam: http://nirela-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń