niedziela, 26 maja 2013

Rozdział 4





Szliśmy do parku trzymając się za ręce.Gdy tylko doszliśmy wszyscy już tam czekali.Gapili się dziwnie jak na wariatów.No tak znam Niall'a tylko 2 dni i już jesteśmy parą.
-To wy jesteście razem?-Spytał Harry
-Wiem że znamy się tylko 2 dni ale tak jesteśmy parą-Oznajmiłam
-Gratuluje-Powiedziała do mnie Julia i podeszła mnie przytulić
-Stary nie myślałem że kiedyś będziesz miał dziewczyne-Powiedział Louis
-Dziewczyny dzisiaj robimy impreze w naszym domu przyjdziecie-Zapytał Liam
-Ok-odpowiedziałyśmy równocześnie co chłopaków rozbawiło
-Chodzcie na te lody a później pujdziemy do kina na HORROR!-Wydarł się loczek
-My nie oglądamy horrorów my się och boimy
.-Powiedziała Julia
-Wrazie czego możesz mnie przytulić powiedział lokers do Julii
-A ty Victoria będziesz jakoś będziesz musiała postarać się sama wytrzymać-Powiedział ze śmiechem Niall
-A to niby czemu?
-Zapytałam Niall'a
-Dlatego że nie chce mi się ciebie przytulać
-powiedział
-Och ty FOCH!
-powiedziałam i się obruciłam do niego plecami
-Nie no żartowałem możesz się do mnie przytulać ile chcesz-powiedział
-Będzie tego chyba bardzo dużo-Powiedziałam po czym wszyscy wybuchneli śmiechem.
Później poszliśmy na lody a potem do kina .W końcu film się skończył a ja nadal byłam wtulona w Niall'a.Poszliśmy do domu i zaczeliśmy się szykować na impreze.W ktoś zapukał do drzwi otworzył Zayn.Byli to ich znajomi.i zaczeła się impreza , razem z Julią tańczyłyśmy na parkiecie.W końcu Harry zaproponował grę w butelkę.Wszyscy zasiedli w kułku  .Jak na złośc kręcił pierwszy Hazza i wypadło na mnie.
-Pytanie czy Wyzwanie?-Zapytał z cwaniackim uśmiechem Harry
-pytanie
-FOCH miałaś wybrać wyzwanie ale ok

Hmm.... o już wiem....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz