sobota, 1 czerwca 2013

Rozdział 10




Weszliśmy do domu a loczek przyniusł apteczke i owinoł mi rękę bandażem
-Nic ci się nie stało-zapytał loczek
-Nie ale nie umiem ruszać ręką-poiwiedziałam
-Chodź zaniose cie do auta Alex chodź!-powiedział loczek i wyszliśmy z domu zamknełam drzwi na klucz i poszliśmy do auta Alex wskoczył an moje kolana a Harry na miejscu kierowcy .Po 5 minutach byliśmy przed ich domem weszliśmy a wszystkie oczy pokierowały się na nas
-Co wam się stało! -zapytała perry
Usiedliśmy na kanapie i im opowiedzieliśmy wszystko pomijając fakt o pocałunku.Po chwili przyszedł Alexi i zaczoł szczekać na znak że ktos idzie

Wstałam i otworzyłam drzwi ujrzałam tam Niall'a z tą blondynką szybko trzasnełam drzwiami i pobiegłam do Hareggo
przytuliłam i powiedzialam że boję się
-Kto to był-zapytała perry
-To był Niall i ta blondynka-powiedziałam a Louis podeszedł i otworzył drzwi
-Czego chcesz-warknoł Louis
-Chce porozmawiać z Victorią-powiedział
-Nie ma mowy -powiedział Louis
Zaczeli się szturchać a ja szybko do nich podbiegłam aza mną Elenor
-Czego chcesz-powiedziałam
-Ja też mam uczucia suko jeśli jeszcze raz cie zobacze z Harrym to cię skrzywdze-powiedział

-Nie mów tak do niej i wynoś sie stąd ze swoją zabaweczką-powiedziała Elenor a Louis zatrzasnoł drzwiami.
Przytuliłam się do Elenor
-Co mu sę stało nie znałam go takeigo-powiedziałam przez łzy
-Wszystko się ułoży
-Nie prawda jak narazie to wszystko się wali.
Przybiegł Alex i zaczoł mnie lizać po nogach.Ja sie usmiechnełam.
-Ide zrobić obiad bo jestem an maksa głodna- powiedzieałam i poszłąm przygotować obiad.Zjedliśmy a ja się poszlam przebrać wybrałam to http://stylistki.pl/na-lato-307266/ i weszłąm na fb i tt.po chwili zamknelam go i poszłam na dół.
Wszyscy tak siedzieli i oblądali jakiś film usiadłam na podłodze i oglądałam razem z nimi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz