piątek, 31 maja 2013

Rozdział 8 cz.2




Opowiedziałam wszystko chłopakom a oni tylko milczeli i słuchali.Jak skończyłam opowiadać to Perry i Daniel podeszły do mnie i mnie przytuliły bo się rozpłakałam.
-On jest jebnięty czy jak?-powiedział Louis do Liama
-Raczej tak i to bardzo-powiedziałam
-Lepiej jedźmy tam do niego zanim narobi większych głupstw-powiedział Harry
-To wy jedzcie a my zostaniemy z Victorią ok?-powiedziała El
-Ok pilnujcie ją-powiedział Harry i wyszedł
-Ja ide się położyć bo strasznie boli mnie głowa-powiedziałam i poszłam do siebie


ROZMOWA ELENOR DANIEL I PERRY***

-Co za dupek-powiedziała Perry
-Przecież wiecie że mógł być pod wpływem alkoholu-powiedziała Elenor
-No nie wiadomo-powiedziała Daniel
-Pójde sprawdzić co u niej-powiedziała Perry


Victoria***
Usłyszałam pukanie do drzwi 
-Proszę!-powiedziałam
-Jak się czujesz?
-Dobrze wlaśnie miałam iść spać
-To ja nie przeskadzam
Powiedziała i wyszła z mojego pokoju zamykając za sobą drzwi ja tym czasem położyłam się do łóżka i usnełam.
*************************************
Na początek chcieliśmy powiedzieć ze dziękujemy wam za 131 wejść
Mamy również wejścia z innych krajów
piszcie w komentarzach czy wam się podoba czy nie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz