piątek, 31 maja 2013

Rozdział 8 cz.1





Wszyscy usiedliśmy na sofie i włączyliśmy jakiś filmw połowie zadzwonił mi telefon był to Niall odebrałam
-Cześć kotek
-Cześć ośle-powiedział
-Czy ja się przesłyszałam
-Nie suko
-Niall czemu tak mówisz
-Bo jesteś dla mnie niczym mam nową teraz się chce ze mną całować
-Niall odbija ci?!
-Niee szmato jesteś dla mnie niczym
Rozłączyłam się a telefon wypadł mi z rąk .Wiedziałam że to na pewno pod wpływem alkocholu ale jego słowa mnie zapolały.Po policzku spłyneła mi łza później kolejne a ja pobiegłam z płaczem na górę za mną biegła Elenor.
-Victoria co się stało?!
-Odejdź chce być sama
-Prosze porozmawiaj ze mną
-Wchodź
Otworzyłam jej drzwi  i usiadłą na łóżku a ja kołoniej.
-Niall powiedział mi że jestem dla niego niczym i że jestem szmatą i suką
-ŻE CO!!
-Nie wiem czy był pod wpływem alkocholu i tak mówił ale jak tak to i tak zabolały mnie jego słowa
-Nie martw się chodź do mnie
Przytuliłam się do dziewczyny nadal płacząc
-Chodź zejdziemy tak do nich i im opowiemy spokojnie to może jakieś nieporozumienie
Zeszliśmy na dół i usiedliśmy na swoich miejscach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz