piątek, 31 maja 2013

Rozdział 7



-Gdzie się tak śpieszy?-zapytała Violetta
-Umówił się z kolegami na jakąś impreze w klubie-odpowiedziałam
-My już musimy się zbierać-powiedział Alex
-Czemu?-Zapytałam
-A ty jej nie powiedziałeś?-zapytala się Violetta Alex'sa
-Co miał mi powiedzieć?
-Bo ja jestem w ciąży z Alex'sem-powiedziała Violetta
-Gratuluje wymyśleliście już imie dla dziecka?
-Jeszcze nie ale Violetta upiera się o imie Louis
-No bo jest słodkie-powiedziała Violetta
-Dobra my już idziemy może przyjdziemy jeszcze po jutrze-powiedział Alex
-Ok pa -powiedziałam
-A jedzenie było prze pyszne pozdrów od nas Niall'a-powiedziała Violetta
-Ok ucieszy się pa
Nie miałam co robić posprzątałam i postanowiłam że pójdę do chłopaków.Spakowałam potrzebne rzeczy i wyszłam.Po 20 minutach drogi byłam już na miejscu zakukałam i weszłam.
-Cześć co cię tu do nas sprowadza-Zapytał Zayn
-Postanowiłam was odwiedzić no bo nie mam co robić a Niall'a nie ma no bo powiedział że poszedł do jakiegoś klubu z przyjaciółmi
-Aha to rozgość się-Powiedział Louis
-Zaraz przyjdą dziewczyny-Powiedział Liam schodzący z góry
-Cześć Liam-wstałam i się z nim przywitałam
-Cześć no to poznasz dziewczyny bo za pół godziny do nas przyjadą-powiedział Liam
-Spoko-odpowiedziałam i usiadłam koło Zayna
-A gdzie Julia i Harry-Zapytałam
-Harry poszedł z Julią na spacer po parku-powiedział Louis
-Aha chciałeś powiedzieć nasze gołąbeczki-powiedziałąm na co wszyscy wybuchneli śmiechem a do domu wszedł Harry
-Z czego się śmiejecie-zapytał harry
-Z niczego-powiedziałam
-Hej Victoria-podeszedł do mnie i dał mi buziaka w policzek
-A gdzie twoja dziewczyna-Zapytałam
Wstałam a Harry zaczoł mnie gonić wokół kanapy.Niestety dogonił mnie wzioł mnie na ręce i zaczoł kręcić mnie a potem bez pukania weszły dziewczyny
-Harry puść ją-powiedziała Perry
-Harry mnie pujcił a mi się strasznie kręciło w głowie i podparłam się o kanape.Chłopcy podeszli i się przywitali z dziewczynami
-Dziewczyny to jest Victoria Victoria tro jest El,Perry i Daniel.
-Cześć -podeszłam i się przywitałam
-Masz chłopaka?-zapytałą mnie El
-Tak
-A kto to?-zapytała Daniel
-Niall-powiedziałam
-Nie sądziłam że Niall kiedyś będzie miał dziewczynwe i w dodatku taką ładną-Powiedziała Perry
-Dziękuje wy też jesteście ładne-powiedziałam
-Dziękujemy a gdzie Niall-zapytałą Daniel
-Poszedł do klubu z Przyjaciółmi-powiedziałam
**************************************************
Bardzo was prosimy o komentarze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz