czwartek, 30 maja 2013

Rozdział 6





Następny dzień po imprezie***


Słodko spałam ale jak zobaczyłam która godzina to zrobiłam wielkie oczy była 13.00 koło mnie nie było blondyna bo jakimś cudem byłam w moim domu.Nawet nie wiem kiedy od nich wyszłam.Szybko poszłam wybrać jakieś ciuchy.Wybrałam to http://stylistki.pl/na-lato-303128/ i pszłam do łazienki.Wziełam prysznic i zrobiłam lekki makijaż włosy rozpuściłam i poszłam zjeść śniadanie.Na dole ku mojemu zdziwieniu leżał na kanapie Niall spał.Alex miał wyczyszcZone miski i wypełnione jedzeniem i piciem.Podeszłam do blondyna on tak słodko spał , pocałowałam go w policzek i poszłam zrobić dla tego głodomarka śniadanko.Poszłam do kuchni i zaczełam robić dla niego naleśniki.Po zrobieniu ich poszłam do salonu gdzie spał blondyn po woli go budziłam aż się udało.
-Dzień dobry kochanie-powiedziałam 
-Cześć już nie śpisz-zapytał ze zdziwieniem 
-Kochanie jest 13.30-powiedziałam -W kuchni masz śniadanie
-Dziękuje-powiedział i ucałował mnie w policzek
-Mam do ciebie jeszcze jedno pytanie
-Słucham ?
-Jak się tu znalazłam?
-Bo poszłem do mojego pooju z tobą a ty położyłaś się na łóżku później zasnełaś a z kieszeni wypadły ci klucze dlatego zaniosłem cię do domu.Jak weszłem to zobaczyłem brudne i puste miski Alex'sa

Dlatego je umyłem i dałem mu jedzenia i picia później wyszłem jeszcze na chwile z nim było już późno więc postanowiłem przenowac u ciebie na kanapie nie wsciekaż się nie?
-Oczywiście że nie głuptasku mogłeś iść do mnie i spać ze mną nic by się przecież nie stało
-Aha to  ok ide zjeść te pyszne śniadanie które przygotowała mi moja najlepsza dziewczyna
-Zaczerwieniłam się blondyn to zauważył podszedł do mnie i mnie ucałował i poszedł zjeść do kuchni
-Victoria mam takie pytanie?-Zapytał \
-Hmm?

-Bo dziś jest impreza w takim jednym klubie ide na nią ja i moi przyjaciele z Londynu moge iść?
-Oczywiście nie zabronie ci tylko mnie szalej tak za bardzo?
-Zrozumiano a gdzie ty w tym czasie będziesz?

Zdzwonił mój telefon na wyświetlaczu widniał numer Violetty odebrałam
-Hallo
-Cześć Victoria nie masz dziś planów
-W zasadzie to nie
-To dziś po południu przyjedziemy do ciebie ok?
-Ok nie ma sprawy pa
-pa
Rozłączyłam się a telefon schowałam do kieszeni
-No to dziioletta z dzisiaj po 15.00 pryjedzie do mnie Violetta z Alex'sem
-Kto to?
-Alex to mój starszy brat a Violetta to jego dziewczyna
-Aha
-A o której jest ta impreza?
-O 17.30
-Świetnie to zostaniesz z nami te 2 godziny , pomożesz mi posprzątać
-Jasne 
Jak posprzątaliśmy zrobiliśmy obiada nakryliśmy do stołu i położyliśmy na nim potrzebne rzeczy
Usłyszałam pukanie do drzwi
-Ja otworze- powiedziałam
Otworzyłam drzwi a Violetta od razu mnie wyściskała a potem Alex.
-Kochani to jest mój chłopak Niall
-Ale przystojnego chłopaka sobie wybrałaś -powiedziała Violetta
-Nie chce się chwalić ale masz racje chodzcie
-A czy to nie jest ten przypadkiem z tego zespołu One Direction-Zapytał Alex
-Tak to ten marzenia jednak się spełniają-powiedziałam
Przyleciał pies i lizał Violette i Alex'sa
-Cześć Alex-powiedział Alex
-Chodzcie obiad na stole-powiedziałam i poszliśmy do jadalni
Zasiedliśmy do stołu  i zaczeliśmy jeść
-Niall to od kiedy chodzicie razem -Zapytał się Alex
-Od 2 tygodnii-powiedział blondyn
-A jak się poznaliście?-Zapytałą sie Violetta
-No byłem w sklepie z chłopakami a potem weszła Victoria z Julią prosiły nas o autografy i o zdjęcia
jak robiłem sobie zdjęcie z Victoria to włożyłem jej kartecze z moim numerem i numerem Harrego dla Julii.Potem poszły .Po jakiś 3 godzinach każda zadzwoniła do nas i gadałyśmy przez cały dzień.Następnego dnia zadzwoniłem do Victorii i zapytałem się czy spotkamy się razem z chłopakami i Julią na lodach w parku. Victoria akurat była w parku z psem więc tam poszłem.A później wykożystałem momęt i wziłem ją za rękę.-Powiedział blondyn
-A właśnie Niall gdzie poszła Julia?-Zapytałam
-Spała u nas dobra ja musze iść bo się spóźnie pa kochanie -powiedział i ucałował mnie w policzek i pożegnał się  resztą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz