niedziela, 2 czerwca 2013

Rozdział 14 cz.1




Przyszedł Harry z wodą i usiadł koło mnie.
-Płakałaś?
-Tak 
-Dlaczego?
-Bo przypomniało mi się o rodzicach a jak czytałąm list od nich który tu wkleiłam jak miałam 6 lat.Zostało mi tylko po nich to.-powiedziałam i pokazałam mu list.Harry przeczytał i mnie przytulił.
-Nie martw sie-powiedział czule i pocałował mnie w czoło.

-Tu jest specjalnie dla ciebie woda-powiedział i podał mi wode a ja wziełam łyka.Po 3 godzinach lotu byliśmy już na miejscu.Szybko dojechalismy do hotelu i zakwaterowaliśmy sie.Jak zobaczyłam ktora jest godzina to mnie zatkało.Mieliśmy tylko 10 minut na dojechanie a my byś my jechali 30.
-Chłopaki mamy 10 minut na dojechanie
-nie martw sie zdążymy.-powiedział Harry
-Ty idź się szybko przebrać z Niallem a my czekamy na dworze
Szybko poszliśmy do swoich pokoi an szczęście były 2 łazienki i szybko każdy się przebrał.Niall zabrał jeszcze swją gitare i wyszliśmy.
-Mamy złą wiadomość paliwo sie skończyło
-Dobra Niall chwyć mnie za rękę dobiegniemy co prawda spóźnimy się ale tylko o 10 minut
Niall wzioł mnie za ręke i pobiegliśmy przed siebie.Biegliśmy bardzo szybko i byliśmy tam 6 minut później.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz