poniedziałek, 3 czerwca 2013

Rozdział 14 cz.2




Dobiegliśmy i spóźniliśmy się o 6 minut.Byliśmy na samym końcu kolejki i czekaliśmy tam 2 godziny a potem dołączyli do nas dziewczyny i chłopcy.Wreście nadeszła moja kolej.Poszłam z Niallem do sali i zaczeliśmy śpiewac.Oczywiście Niall nie śpiewał tylko grał.Po skończoneej piosence.Wyszliśmy a ja przytuliłam Nialla a chłopcy mnie mocno wyściskali a później dziewczyny.
-Byłaś wspaniała-powiedział Harry
-Wiem i dziękuje.
-Za co?
-Za to że mnie zgłośiłeś i wogóle
-Wiesz podziękuj też Niallowi bo on to ze mną robił
-Dziękuje Niall-powiedziałam i go przytuliłam
Wyszliśmy i pognaliśmy do naszego hotelu.Rzuciłam się na łóżko i zasnełam poczułam tylko Harrego jak caluje mnie w policzek.
*************************************
Wiem krótki ale za chwile jade do domu a w dodatku nie mam weny.Obiecuje że jak wróce do domu to napisze.

Victoria ;]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz